Pimp My PC

Ni har sett Erling Lindvall i Pimp My Ride och Pimp My Bike men nu är han tillbaka i PIMP MY PC!!!
Stod nere i duschen och tvålade in mig när Erling helt plötsligt kom och drog bort drapperiet och hoppade in helt naken. Självklart så fick jag mitt vanliga psykflipp och började hoppa runt i vår lilla dusch tillsammans med Erling under vilket det hände saker som jag nu skäms lite över och som kanske kan räknas som om jag var otrogen mot Emelie under...
Iallafall. När jag var klar med mitt vanliga psykbryt så gick vi iallafall ur duschen eftersom Erling ville bli intvålad och jag tyckte att det kanske var lite över gränsen. Vi gick upp till min datorn och Erling pimpade den rejält:
Före:
Efter:
SJUUUUUUUKT HÄFTIGT!!!!!!!
Tack Erling Lindvall for Pimping My PC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0