Pimp my bike

Dags för andra säsongen av Pimp My Bike. Tyvärr sp ville inte Erling gå med på den reducerade lönen på 1´000´000 kronor per inlägg så vi fick istället ta in Vätes näst största ikon: Muhammed Ali.
Ali kom hem till mig igår och som vanligt fick jag psykbryt och sprang runt och skrek och kramade honom så hårt att jag tror att han nästan dog. Iallafall så fick jag en ny tuta:
Och en ny cykelmuff istället för mammas som jag lånat i snart tre år:
_
Tog en liten testtur med den igår och när jag körde förbi en gammal gubbe så tappade han hakan. Tyvärr så var han ute o gick med hunden så hunden åt upp hakan direkt. Så om de e nån som känner den gubben så vet ni nu vad han vill ha i julklapp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0