It´s a god day to play innebandy today

Jobbade 11-18 idag innan jag lite sliten begav mig ner till södervärn för att spela innebandy. Utan vinst sedan 15 februari så var inte självförtroendet på topp men vi gick ändå in och spelade bättre än Stenkyrka. Jag tänker inte säga att vi gjorde en bra match för de gjorde vi inte. Stora delar av matchen så hade dom mycket press på och vi var nära att tappa ledningen i slutet men vi höll undan och vann och de e de om räknas. Gjorde ett mål och spelade fram till ett men den fick jag tydligen inte av domaren. Kändes oerhört skönt att vinna iallafall så nu firar jag med att se nya Wallander och käka chips.

Kommentarer
Postat av: Simon

Förlåt men jag vill inte gå emot matchprotokollet för att ge dig en assist.. Hoppas det inte kostar dig vinsten i poängligan bara..

2009-12-21 @ 16:17:05
Postat av: Gustav

Äsch, de e lugnt :) spelar egentligen inte så stor roll

2009-12-22 @ 00:28:30
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0