Ibland måste man möta rädslan och göra överstegsfinten på den

Jag vet att alla varit i den fasen och igår så fick jag ta tag i min rädsla för att åka buss. Inte för att jag är rädd för att åka buss men de e tråkigt så jag har inte gjort de sen jag skaffade körkort för nästan ett halvår sen. På en timmes bussfärd hann ja iallafall se ställen som Vallstena, skylten till Botvaldevik, Bäls Byggdegård och det som vi alla måste se en gång i våra liv:
Julgranen i Gothem City!! (den till vänster med alla ljusen för er som inte förstår de) Vet att alla blev jätteavundsjuka på mig så jag tänkte hyra en av Tottes Bussar och ha en utflykt dit Lördag den 5:e januari så är ni intresserade så kan ni skicka ett sms med namn, skostorlek, strumpfärg, hårlängd och vem som byter vinterdäck på eran bil till detta nummer: 0702505732.
_
Vet inte om nån av er läsare dricker mjölk men om ni gör de så kanske ni har sett den här baksidan på förpackningen:
Jag tycker att den här baksidan är lite rasistisk. Jag får känslan av att alla som använder portfölj (typ bankmän och sånt), alla tjejer, och alla flintskalliga inte äter en bra frukost och är konstant sura. vilket jag förutsätter att dom inte är. Och vilken tidning skulle egentligen ha "Morgonstund har guld i mund" som förstasidenyhet?
_
Om jag vill ha en roadtrip genom Europa typ bort till Spanien och tillbaka, kan jag använda mitt körkort då eller måste jag skaffa ett körlångt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0