En dag i djungeln träffade Boa orm Sten Sture den äldre

Kom o tänka på ett gammalt Magnus Betnerklipp jag såg för jättelänge sen. Han skämtade typ om mobilfjortisar som smsar till varann fast dom sitter i samma klassrum. Tyckte att de va jätteroligt iallafall och man satt o tänkte typ "vilka fjortisar" eller nåt. Varför kom jag då o tänka på de? Jo, för jag har märkt att jag gör precis samma sak ibland när jag tycker att lektionen e tråkig. Betyder de då att jag e mobilfjortis? Jaja, har inte hittat klippet så ni får nåt annat med Magnus Betner:
Och så får ni de här på köpet:

Kommentarer
Postat av: Sanna

I vår klass smsar vi hela tiden med alla i klassrummet:S



B.T.W Mojje är BÄST!!:D

2009-12-02 @ 18:42:49
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Gustav

men sen så är din klass fylld av mobilfjortisar också..

2009-12-02 @ 19:11:22
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0