whatever

Ibland när jag kommer på idiotiska saker som jag tycker är värda att skriva på bloggen så skriver jag upp saker på mobilen. Nu hittade jag ett sms i utkastet där det står "hajbiten, tv, aftonbladet" men jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om sakerna. Förutom aftonbladet för det var typ att dom hade slut på nyheter så nu delar dom ut massa dammsugare så att dom kan skriva om all fetma som svenskarna fått av nån okänd anledning. Orkar inte dryga ut de så de får bli lite kort. Undrar vad jag tänkte med hajbiten och tv, får dock komma på det senare.

Kommentarer
Postat av: Tomten

Jag har ett sms sparat. Det står "paj" i det. hmmm hmmm hmmmmmmm

2009-08-03 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0