Tigbtdttgtibty

 Har haft en skrota bilar helg den här helgen så jag tänkte helt enkelt visa er vad som hänt med lite före och efter bilder:
Före:


Under:

Efter:

Som vanligt glömde jag ta före bilder så ni får nöja er med pappas gamla audi istället, men ni förstår poängen.

Sen så får den som kommer på vad förkortningen på inläggsnamnet står för 13 poäng i min nya tävling som jag hittat på. Finns inget pris i den eftersom jag är ganska säker på att ingen kommer komma på det. Men jag orkade inte med att skriva in alltihop så de fick bli en tävling istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enkelt! de e ju inledningen på Wonderwall: Today is gonna be the day that the´re gonna throw it back to you :)

2009-08-25 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0