Stig Stavgång

sommaren börjar dessvärre gå mot sitt slut och man börjar komma ihåg att man sa att man skulle vara nyttig den här sommaren även fast man vet att det aldrig kommer hända. Kom på det idag iallafall så för andra gången i sommar så begav jag mig ut och sprang. Tog min vanliga tur och det köndes inte helt dött i kroppen trots all ickemotion. Fick dock en blåsa på foten och doktorn sa att jag nog blir borta från springning i minst 3 veckor så det blir nog inge mer sånt den här sommarn men jag försökte iallafall. :D

Slänger med en bild också på det här inlägget:

Kommentarer
Postat av: Tomten

Alltså, den där tårtan ser riktigt äcklig ut :P

2009-08-04 @ 11:58:52
Postat av: gustav

den var riktigt äcklig :D

2009-08-04 @ 12:57:33
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0