Last day and the day after

Bestämde med olle att vi skulle åka ut till Jimmy i söndags innan jag började jobba. Vi badade i kalkbrottet och grillade hamburgare, Tog inga bilder men ni får en ändå:
Som ni kanske förstår så är det jag med åttpacket som hoppar i först medan Jimmy och Olle står och mesar sig.

Sen så jobbade jag mitt 16-22 pass med Mange innan jag hämtade mina saker vid Krille. Efter de så hämtade jag Kalle och Rasmus som åkte hem med mig. Plockade upp Pe på vägen till Kalle där vi såg Ice age 3. Den var sådär halvbra, får tre utav fem bajsränder:
Ska stå Björn Borg med de röda men de blev inte så snyggt.

När vi sett klart filmen och mesarna Pe och Rasmus åkt hem så funderade jag och Kalle på vad vi skulle göra. Efter ett långdopp i Kalles pool så kom vi på att Anton skulle komma hem med båten klockan tre så vi ringde Anton och övertygade honom att vi skulle hämta honom eftersom vi "redan var i stan och ändå skulle hem snart" sen så åkte vi in och hämtade honom vid terminalen. Skulle stå där som två taxichaffisar med en stor skylt var tanken (iallafall min tanke) men när vi kom dit så hade han redan kommit ner från rulltrappan den jäveln. Körde hem honom till Kalle där vi såg fyra how i met your mother-avsnitt innan jag körde hem Anton. Kom hem och mötte pappa som hade gått upp och snart skulle till jobbet. Sömnade vid fem nånting.

Vaknade vid 14 "imorse" kände att jag bara ville slöa hela dagen men kom på att jag hade korpfotbollsmatch ikväll. Fick åka dit o spela den, kände att min kondis var riktigt dålig men de var kul o spela iallafall. Tyckte att vi var lika bra som dom men vi förlorade snöpligt med 3-2.

Jag och Johan drog vidare till Ica Maxi för att köpa nåt o dricka då vi kom på idén att vi skulle åka hem till Jimmy och bada. Så vi kollade om han var hemma och sen åkte vi dit och badade och såg på Road trip 2m, halvbraf film den med. får tre av fem svettiga grisar:
Såg slutet av några filmer på tv sen också innan jag och johan begav oss hemmåt. Nu ligger jag och ser på Twilight. Har inte orkat sett den innan för alla tjejer alltid snackar om hur bra den är så jag trodde den skulle va ganska kass men den var faktiskt väldigt bra, får fem av fem ufon:

De var väl allt jag orkar skriva. Sov äckligt!

Kommentarer
Postat av: Ankie

Man kanske skulle beställa ett "konstverk" av dig innan du blir alltför känd!

2009-08-11 @ 15:31:33
Postat av: gustav

Smart tanke, inom ett år så lär dom kosta några miljoner styck minst :P

2009-08-11 @ 17:33:36
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Unnan

Älskar dina paintbilder! Verkligen superfina :D

2009-08-11 @ 20:13:08
URL: http://unnion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0