Grattis!

Ja, jag menar de. Grattis till alla er som läser den här bloggen av någon konstig anledning. Jag ska nu presentera för er det som kommer göra er lyckliga under era chattningar/ smsningar/ o.s.v. Här är dom nya smileysarna som kommer att komma inom en snar framtid:

Har ni nånsin tittat på smileyn :p och tänkt "har verkligen alla människor tungan på vänster sida av munnen(sett från personens vinkel)"(Kan man tänka inom paranteser?). Självklart är det inte så och nu kommer jag med den nya revulutionernande smileyn :b Fantastiskt!

Nästa smiley är den klassiska "Oj jag måste kolla om jag kan slicka mig i näsan"-smileyn :-d Vilket kommer göra succé bland den delen av mänskligheten som jag kallar "Jag kan göra nån helt värdelös sak"-delen. Dock så kommer en del bluffare använda smileyn trots att dom inte kan det. Detta kommer stoppas genom att smileyn endast kommer att användas av dom som får det nya messengeret som man måste skicka in en ansökan till msn:s huvudkontor för att få använda. I ansökan måste det bifogas en bild där man slickar sig själv i näsan.

Visst är det tråkigt att dom med tungan på höger sida blir utfrysta men ännu värre är det för dom med kluvna jättetungor, därför intruducerar jag nu :B tror inte att den kommer bli lika populär som :-d men den kan bli ganska bra ändå.

Har du nån gång kännt dig sugen på spaghetti och velat säga det till någon på msn eller sms? Nu kan du göra detta med den nya smileyn :)~ som klart och tydligt visar att du är sugen på spaghetti. Men om du vill gå ut med personen du chattar/ smsar med så går det även att alterera (påhittat ord tror jag) till smileyn ;)~ som jag valt att kalla lady och lufsen-smileyn.

Slutligen så vill jag presentera den nya typen av smileys som kommer att revolutionera  världen. HELKROPPSSMILEYN!! Den har inte utvecklats helt klart ännu men ni ska få ett smakprov. Tänk att du är sugen på att hoppa hopprep alternativt fallskärm och inte orkar skriva det till din kompis. Nu kan du bara skicka ( :-)-< så förstår hon/han det. Fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: Olle

Tack Gustav för sammanfattningen av våran kemilektion. Tur eftersom jag inte antecknat något... :)

2009-08-27 @ 21:20:37
URL: http://ehholle.blogg.se/
Postat av: gustav

Lugnt de, Nån måste ju visa världen alla ideér vi kommer på när vi egentligen borde plugga :B

2009-08-27 @ 21:34:40
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0