Folkrace, fjärt och finstilta formaliteter dag 2

Gick in som sexa inför dag 2 (två) men efter att ha kört ut i vallen i första heatet så såg de inte så ljust ut längre. I andra så la sig Jocke Klasson framför de flesta andra vilket gjord att jag kunde ta ledningen i starten och den höll jag ända fram till mål även fast Klasson körde ifatt mig och stressade. I tredje så kom jag trea ut ur starten och kom inte ifatt dom två (2) som var före mig så jag slutade trea. Elva inkörda poäng räckte till en b-final, totalt 10a enligt poängen. I b-finalen kom jag ut femma ur starten, vilket typ var sist eftersom "micke grön"s bil inte gick. I andra så körde dock två bilar ihop sig och blev stående så jag kom upp till en tredjeplats som jag slutade på. Kanske lägger in nån bild senare om Sanna tagit nån snygg.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tar alltid snygga bilder!!! Fast jag tog inga kort:p

2009-08-17 @ 14:14:51
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0