En präst med ost

Det var en dag precis som alla andra dagar, men den dagen var igår så jag orkar inte skriva om den.
Idag däremot (som egentligen är igår eftersom klockan är över 00) har varit rolig så jag tror jag skriver om den istället.

kom precis på att jag inte orkar skriva ett inlägg så ni får helt enkelt tre ord som kan hjälpa er få en bild av den.

Kompisar, Bada, Födelsedag

Om nån av er bestämmer er för att skriva en bok baserat på dom tre orden så lovar jag att jag ska läsa den.
Om du också baserar den på orden Konfrontationsmöjlighet, Tandborstsstrå och Svårsvampad så kommer jag till och med att läsa den baklänges medans jag rider på en kasterad åsna. 

Och eftersom det är ett helt sjukt erbjudande så kommer jag även, om ni får boken publiserad inom 10 minuter, även att hoppa utför eiffeltornet med endast en fallskärm gjord av papprena från boken och jag kommer dessutom, om jag överlever hoppet, att springa uppför backarna i tour de france och sen åka ner för backarna i en kundvagn med en ratt som styr åt fel håll.

Och ENDAST INOM DESSA TIO MINUTER eftersom jag vet att ingen kommer klara att skriva och få en bok publicerad på tio minuter. Eftersom jag är på sjukt galet give away humör så kommer jag även, om någon klarar detta på tio minuter, att simma till Lettland med bara en ubåt runt mig. NI HÖRDE RÄTT!! Jag simmar till Lettland om någon får sin bok publicerad inom tio minuter. Det är vad jag kallar en sjukt bra deal. 

Mina damer och herrar (och Anton om du läser det här) ni har precis blivit introducerade för min nya affärside Blogg-TV-Shop (jag hoppas att du såg på TV medans du läste detta) Hoppas att ni inte tyckte om det, de va halva meningen. Jag slängde även in lite av den där TV-programmen nör man ska ringa in och säga svaret o så står de nån 20årig övervuxen fjortis som skriker ut allt hon säger minst sju gånger för att dom ska fylla ut TV-tiden. Och nu eftersom jag inte kommer på nåt bättre avlut så tänkte jag sluta mitt i sista ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0