Back to school

Vart en lugn inledning på terminen med en infodag, en tävlingsdag och två lediga dagar. För att lägga grädde på mosen så var en sovmorgon inplanerad på schemat, Trodde han ja (Imitation av magnus och eva ur fem myror är fler än fyra elefanter om du inte förstod de) Klockan 8 blir jag väckt av Olle som ringer och säger att vi har Kemi (eller om de var biologi) så de var bara o slänga sig upp ur sängen och cykla till skolan. Kvart över seglade jag in i klassrummet (Jag seglade inte in i klassrummet de e bara en metafor). Hade tre lektioner varav en var matte E som var lättare än väntat men de e väl bara nu i början. 

De va väl ungefär min första dag i skolan (om man räknar bort förskolan - 2:an)


Kommentarer
Postat av: Kristian

Nja, Matte E är väldigt enkelt....

2009-08-27 @ 09:23:59
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0