Vadedeförnåt?

Vaknade imorse i normal tid, fastän jag hade sovmorgon, för jag skulle åka in till skolan och plugga fysik med Julia och Emmie men det blev mest bara snack och inget plugg. Första dagen efter lovet och så inleds den med en mattelektion kändes asjobbigt men det var inte en så svår mattlektion så det var okej. Andra lektionen efter lovet och sista för dagen var fysik där vi hade prov, hade spenderat relativt mycket tid till att plugga så jag gjorde provet trots att vi fick möjligheten att skjuta fram provet till torsdag eftersom 2/3-3/4 av klassen sket i det. Sju stycken blev vi till slut som gjorde det. Provet var enkelt tyckte jag och jag gick efter typ 1½ timme.


 Väl hemma så märkte jag när jag startade datorn att mitt virusprogram tydligen gått ut men jag lurade det till att fungera idag också, får se hur länge det går. Bestämde iallafall att det var lika bra att virustesta datorn, hårddisken och MP3n så det har stått på hela eftermiddagen och datorn går segt. Orkade inte plugga eftersom det gick så segt så jag och Johan tog en cykeltur ner till hamnen och käkade en glass i glassbaren. Tog en hallon/Saltlakrits, god smak o testa. Nu ska jag skriva en kommentar till Olles engelskauppsats och sen ska jag se fotbollen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Kerille

Ta pokemon och Harry Potter nästa gång!

2009-04-14 @ 19:56:09
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Unnan

harry potter är ju inte så god, bara söt o sliskig typ^^ fast fin färg och gulliga stjärnor ;D

2009-04-14 @ 23:54:04
URL: http://unnion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0