After dark

Igår: (iförrgår för klockan är över 00) så hade vi en tråkig dag i skolan men eftersom vi var lediga idag (igår) så var sävefesten ett måste. Kvällen inleddes här i stugan där vi klämde in 12 pers tror jag, innan vi drog vidare ner till Hp5 nån gång runt 11. Var sådär halvmycket folk där tyckte jag men det var ändå kul och man träffa massa trevligt folk. Blev dock besviken när dom stängde vid 1 istället fför 2 som det var på den gamala goda tiden(?) fick skjuts av Sandra hem iallafall så jag slapp gå upp. När man kom hem var man ändå inte trött så jag diska upp och sen började jag se på "The green mile" i typ en timme innan jag gick o la mig.

Idag: (igår): Vakna vid typ 11 men låg kvar i sängen i en timme och såg vidare på the green mile, typ dödslång film. Sen nån gång kom Unn o Lotta och hämta sina grejer dom lämna kvar igår (i förgår) och senare också Julia. Skulle sen till brorsan för o klippa mig på "salong Linn" sp jag tänkte ta bussen, läste dock busstidtabellen på fel sida av vägen så jag missa den med 10 minuter. Sket i bussen och gick istället var ju ändå fint väder. Väl framme så fick jag min klippning och tappa väl runt 10-20kg skulle jag tro. Senare så åkte vi ner till Joda för att käka mat med min familj och Linns mamma, bror och hans flickvän. Efter lunchen så fortsatte vi till Wisby strand *(eller vad de heter) där vi såg på After dark. Va ganska kul men de börja väldigt tråkigt med massa dåliga imitationer av kändisar men sen så vände det när babsan gick ut i publiken och flörta med lite folk och drog lita gay-skämt, sen blev det lite bättre efter set men showen får 3/5 brunstiga kor. Kom hem och såg klart the green mile.


Idag: ( Det riktiga idag) Skrev det här inlägget och chattar med Jimmy. Egentligen inte värt att skriva med men ja gör de ändå i brist på bättre vetande. Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0