TV-kväll

En söndagkväll utan någonting planerat så den gamla hederliga TV sätts på uppe på rummet. Tyvärr så har ju 4:an slutat visa Beckfilmer och gått över till att visa Van Weeeteeereen som man inte vill se på. så jag slår över till 5:an där dom sänder sanningens ögonblick. Ett pissprogram där dom har gjort ett lögndetektortest med massa personer och sen valt ut dom personer som svarat skömmigaste på dom konstigaste frågorna och sen sätter dom dom i studion med deras mamma i publiken så att hon kan sitta där o säga "AAAAAmeeeenn Herreguuuuud det trodde jag veeeerkligen inteeee om min dotter/son" på varje fråga och sen låtsas som att dom inte blev så påverkade för att sen gå hem och gråta över hur hemska barn dom har. och sen visar dom det på TV och ger idioterna pengar.

Frustrerad över skiten och över att jag inte kan hitta något kul och se gör jag ett desperat försök och zappar över till Svt 24 och blir överlycklig!!!! Dom visar gamla hederliga Så ska det låta, ett urgammalt program som aldrig blir dåligt. Jag får flashbacks från den gamla goda tiden då Peter Harrysson var programledare och hela familjen satt bänkade framför TVn. Så ska det låta är ett sånt där program som verkligen aldrig blir dåligt även om dom byter programledare (Peter Settman är grym han med). Nu ligger jag här och ser på när Idol-Markus och Sara Löfgren spöar Shirley Clamp och Thomas Järvheden. Programmets överraskning blir solklart att Markus och Sara förlorade poäng på bildfrågan(!) Har det hänt att nån gjort det förut i programmets historia???

Tack Svt 24!!! You made my day!!

Kommentarer
Postat av: Unnan

Det är så nice med Svt 24 som visar härliga repriser :D man blir alltid överraskad när man zappar över till den kanalen^^

2009-04-07 @ 18:36:00
URL: http://unnion.blogg.se/
Postat av: TomtenPåÖn

Det där låter väldigt sorgligt Gustav.

2009-04-07 @ 19:43:17
URL: http://tomtenpaon.blogg.se/
Postat av: gustav

Jag vet, men sen så är jag lite sorglig också :-S

2009-04-07 @ 19:50:46
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0