Torsdag den 23 Kurt-Erik

Igår körde jag på en körskola för första gången. Var nervös så det gick inte så bra i början men efter ett tag så blev det bättre, och det kändes som om det gick ganska bra ändå.  Fick iallafall några tips på vad jag behövde öva på och så bokade jag in en ny lektion.

Idag så hade vi nåt tråkigt seminarium på fysiken. Istället för fysik så var vi tvungna att¨åka ner till högskolan för att lyssna på nån som pratade om "sfärisk trigometri" Jiiiiihaaaa, skitkul. Höll på o sömna hela tiden (förutom då jag somnade då da :P) Lärde mig ingenting och fattade inte riktigt varför vi skulle lyssna på skiten.

Jaja, orkar inte skriva mer. Ha de

Kommentarer
Postat av: Kerille

Vilken skola tog du?

2009-04-26 @ 11:17:08
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: gustav

Björkmans såklart:)

2009-04-26 @ 23:32:47
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0