Tisdag den 21 Brunte

Är du trött på ditt liv?

Är du trött på ditt hem?

Vill du komma ifrån Sverige?

Nu exklusivt i min blogg kommer här:

Topp 3, Repliker för att övertyga frun/maken/barnen/hunden att flytta till Midsomer


Nr 3: -Det är ju du som inte brukar gilla grannarna! I Midsomer så får vi förmodligen byta grannar varannan vecka.


Nr 2: Jag vet att det typ dött 5000 personer i den lilla byn med typ 1000 invånare på dom senaste två åren. Men jag menar, hur stor är risken att det händer nånting med oss?


Nr 1: Jag vet att dödsrisken är 500% men kom igen!! vi får ju iallafall vara med i TV.

Lycka till med att övertyga din respektive(?). Och om ni bestämmer er för att flytta så hoppas jag att ni överlever.

Och om ni köper ett hus i Midsomer idag så bjuder Midsomer Produktions på en filmkamera som ni kan sätta upp
 i vardagsrummet. Just in case


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0