Söndag den 19 Urban

Hej hopp, en halväten plopp(Nån idiot har ätit upp mitten och lämnat båda kanterna).

Igår så jobbade jag 10-18, var en ganska skön dag på jobbet som toppades med att Danne åkte och köpte kebabtallrik till lunch, Mumma! På bussen hem till Väte så var jag tvungen att lyssna på musik i en hörlur eftersom mina hörlurar börjat glappat och den ena slutat funkat (Jag kanske inte var tvungen men iallafall). På kvällen såg jag, Sanna och pappa filmen Miraklet vid St. Anna. En ganska konstig film men ändå väldigt bra.


I morse åkte vi till Hejde för att fixa lite på folkracebilen och för att Sanna skulle lära sig backa. Bilen fick ett nytt rör till buren och blev nymålad innan Sanna backade över två kor ooch en av Hejdes välkända luffare. När vi slängt ut korna och luffaren i skogen så att vargarna inte skulle komma in på gården och klättra in genom skorstenen och äta upp Mikaela som dom gjorde förra gången, så åkte vi iallafall hem. Väl hemma såg jag och Sanna på Death Race medans Pappa laga pizza. Death Race var sådär men ändå värd att se. Sen fick jag äta så snabbt jag kunde så jag inte skulle missa bussen. På bussen till stan snacka jag med PO som skulle in och dansa balett tror jag eller om han skulle till nån kompis, same same. Gick iallafall av vid pastavagnen, samma plats som PO, för att gå till Shell och hämta min cykel som jag lämna där på lördagen. När jag stod inne på shell så kom iallafall PO tillbaka för att hans balettlärare(eller om det var kompisar) inte hade ätit ännu. Så då irrade vi iallafall runt lite med honom innan vi hamnade på Ica Atterdags där jag skulle köpa frukost men också impulsköpte våffelmix som jag tänkte använda ikväll. Lämnade till slut PO nånstans och åkte hem. Nu ligger jag och ser på The Butterfly Effect, sjukt konstig film. Orkade inte göra våfflor ikväll så jag bestämde mig för att göra smeten och testa om den håller till imorronbitti till frukost

Hoppas den håller!

Dagens rubrik kommer är Robinson Crouses kompis namn om han hade mött honom två dagar senare och han hade gift sig med viktoria, det hade varit 18 kungar som hetat Söndag innan honom och han hade hetat Urban i mellannamn istället för Elof som jag hittade på till förra inlägget. Undrar om man hade flyttat nationaldagen till idag om det hade varit så?

Jaja, nu tänkte jag iallafall avsluta med tre random ord som ni sedan kan pussla ihop till en mening som kanske en dag hjälper er genom en svår kris senare i livet. De tre orden är:
Hårspänne
Flugsmälla
Äppelmos
Hoppas att meningen som ni pusslat ihop varit givande och att ni kommer ihåg den till ett senare tillfälle så att ni kanske lyckas rädda cheerleadern eller nåt liknande. Om nån mot förmodan får ut nåt bra ur meningen så kan ni ju skriva till mig om det så att jag kan skicka in det till Bamses brevlåda och vinna nobelpriset i litteratur. Typ. 

/Gustav


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0