pal9dg io sa2nr

Kort dag i skolan idag, hade repetition i matte inför provet nästa vecka sen så gjorde jag pratdelen i engelska b nationella proven och så gjorde jag skrivdelen igår så nu är det bara hör+läsdelen kvar som är nån gång. Skönt att ha gjort pratdelen iallafall för nu slutar jag supertidigt nästa onsdag istället så då har vi bara matteprov då. Har läst ut första boken på svenskan idag också, nu ska jag bara läsa ut en till tills på torsdag nästa vecka. Känns som att man är inne i en period då alla lärarna lagt ut allting efter varann just nu men det är inte så länge kvar till sommarlovet så det är bara att stå ut.

Nu ska jag se på Sverige - Usa fastän det känns som om dom redan förlorat hela vm efter att ha förlorat mot Lettland. så jä**a kasst av dom. Och så ska jag ladda min mp3 också så att jag kan lyssna på den under projektredovisningarna som vi ska lyssna på imorrn:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0