On the road again

Lördag: Gick upp vid typ 8 tror jag och åkte till Snäckan för att hämta lillesyrran och sen åkte vi till Follingbo så Sanna kunde gå folkracekurs medans jag och pappa åkte in till folkracebanan där det var städdag. Efter att ha hjälpt till och städat och käkat lite korv så åkte vi vidare till stan för att övningsköra lite nere vid lassarettet. Gick bra den här gången, körde bara över fem hästar, två korvkioskar, tre ubåtar och en blåval den här gången fick dock ett korvbröd i kylarn. Åkte vidare och handlade innan vi åkte vidare till Roma för att se på en bil.

På kvällen så spöade jag skiten ur några kompisar i poker medans vi såg på några ganska kassa filmer.

Söndag: I morse så var det dags att övningsköra igen, den här gången med LT:n. Körde ner till Roma igen för att hämta bilen som vi var och såg på igår. sen så körde vi till Hejde och fixade klart med folkracebilen inför lördagens tävling. ska bara lastas och köras nu tror jag.

Jaja, för alla er som tänkte "äsch jag tror jag ska ta och läsa det här inlägget baklänges" så tänkte jag att jag avslutar med ett hej fast baklänges så ni blir lite overraskade.

!jeH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på bilen?!

2009-04-28 @ 09:47:19
Postat av: gustav

Kommer när jag orkar skriva ett inlägg om den.

2009-04-28 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0