Kväll

Idag: (Idag för klockan är inte över 00 (egentligen behöver jag inte skriva att det är idag för jag tänker inte berätta om igår men jag kände för att skriva det ändå bara för att klockan inte var över 00)) Kom hem från stugan(se tidigare inlägg) och såg Star Wars fyra på video, krilles gamla inspelning med skitkass kvalite när det kom text men man fick lyssna istället. Efter det så började SM-finalen på femman. Såg första perioden där FBK tog ledningen med 2-0 sen kändes de lite avgjort så jag bestämde mig för att se Star wars 1 istället (tänkte se allihop så man förstår dom och aldrig mer behöver se dom)¨

Följde iallafall hockeyn på nätet där Färjestad till slut vann med 3-2 och tog hem SM-Guldet. Följde även Champions league semifinalen på nätet där Liverpool tog ledningen med 1-0 men till slut blev överkörda och förlora med 3-1. känns som om det var lite för mycket och dom åker nog tyvärr ut.

I övrigt har det inte hänt så mycket, måste gå och lägga mig tidigt ikväll för jag ska jobba imorrn (Det är därför inlägget kommer innan 00 (Känner att jag kanske har för många paranteser(!) i det här inlägget))

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0