Korpen

Dagen har till stor del bestått av att skriva klart mitt tal jag skall hålla imorrn men jag har också haft idrottsprov och haft nån genomgång på historian. Efter skolan så kom Anton hit för att han och Johan är på musikal just nu. Runt 19 ringde Helmer och undrade om jag skulle med på korpenträning så jag hängde med på det. Fjolårets fotbollsskor var dock för små så jag fick låna ett par 47½ or av Helmer. Det var sex pers på träningen så vi spelade på en liten plan med västar som mål. kändes skönt att inte behöva springa så mycket. Nu skall jag iallafall öva mer på mitt tal innan jag går och lägger mig. Går dock en film på TV som verkar rolig om nån kille som låtsas vara utvecklingsstörd för att vinna paralympics.

Kommentarer
Postat av: Kerille

"The Ringer" med Johnny Knoxville. Riktigt rolig faktiskt!

2009-04-17 @ 13:46:18
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0