Kenny Starfighter

På allmänhetens (Linns) begäran så skall jag recensera Kenny Starfighter. Eftersom jag aldrig har sett på Kenny Starfighet förut så vet jag inte om jag fått allt rätt men jag försöker.

Filmen utspelar sig innan serien under hans utbildning till att bli rymdhjälte. Kenny är kass och han har gått om några år men nu säger hans mamma att han inte får några fler försök så om han inte klarar examen detta år så får han bli frisör som hans familj. Ska mog också sägas att många år tidigare så fanns det en grön kraftdiamant som dom sköt iväg ut i ett svart hål och tydligen hamnade på jorden som ligger på andra sidan det svarta hålet.

Filmens:
Bästa -
Björn Gustavsson var lysande i rollen som Kennys bror Lenny och retar Kenny för att han inte blir rymdpolis och äter shampoo.

Sämsta - I sista scenen så är Kenny i bild och hans skydd speglar sig så att man ser alla kameror. Var kul och se men det var nog inte så planerat.

Filmen hade en bra start och en bra avslutning men i mitten så var den ganska tråkig vilket sänker betyget till:
3 av 5 Chindogus

Om du inte vet vad en Chindogu är så kan ni se en här(tror att det är en sån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0