HATA!!!

Som jag skrev nån gång så har hörlurarna till min mp3 gått sönder, tog iallafall ett par hemifrån eftersom pappa ändå aldrig använde dom enligt honom. Testade dom imorse på vägen till skolan och dom var inte jättebra. Så därför bestämde jag mig för att åka till Elgiganten och köpa ett par nya hörlurar istället. Köpte dom billigaste som fanns men dom sa att dom  skulle va som dom man får med mp3n och det duger för mig. På vägen hem från Elgiganten så tänkte jag att jag skulle åka förbi hemmakväll och se om dom hade nån rolig film till salu. Hittade ingen film där men istället så köpte jag ett kinderägg som det stod skulle innehålla en leksak från madagaskar 2 (Jag menar, vilken 17 kille skulle inte vilja ha en sån leksak). Kom iallafall hem sen och öppnade mitt kinderägg, åt upp chokladen och öppnade ägget, och hittade där nån jävla pissgrej som man tydligen kunde sätta på pennan eller köpa alla fem och bygga ihop till en totempåle!!! Riktigt besviken på dagens kinderägg, det värsta är att leksakerna bara är av en bit så man får inte ens bli glad av att bygga ihop dom på 10 sekunder.

Jaja,chokladen var iallafall god, så jag fortsatte till mina nya hörlurar som jag öppnade och satte in i mp3n. Då funkar ju såklart inte ena luren!! Sätter in den i datorn istället och hörluren funkar fortfarande inte!!! då kommer Johan "den tekniske" och tar ur den och sätter in den igen och då funkar den såklart! forsätter att ha dom i och efter ett tag så slutar som att fungera igen så tydligen så glappar dom också. och självklart så stänger Elgiganten klockan 18 så jag kan inte åka och byta heller. Fruktansvärt besviken på allt och Elgiganten kan ju gå och ###a min ###.

En leksak från Madagaskar 2????? NEJ SÅ ### HELLER

/en besviken och arg Gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0