Fredag den 17 Elof

Dagen inleddes med att halva klassen höll sina nationella prov-tal och jag var en av dom. Det gick ganska bra och det kändes bra att ha det gjort, nästa vecka har vi inget speciellt tror jag så det blir en slappvecka. Efter talet så hade vi matte och efter det så gick vi till Södervärns aula för att lyssna på två astronomer som pratade om nåt astronomiskt förmodligen. Aulan där sög, stolarna var osköna och man fick inte plats med benen. Föreläsningen var jättetråkig och jag satt och halvsov hela tiden men man kunde inte sömna för att stolarna var så osköna. När vi "lyssnat" på föreläsningen så gick vi tillbaka till säve för att lyssna lite till på samma killar men så visade dom nån satellitbild och det var om möjligt ännu tråkigare än själva föreläsningen. Fick iallafall fika efter hela skiten så det fick väl va värt det.


När jag kom hem så var jag jättetrött så jag hjälpte Johan att städa och sen så har jag i princip sett på Scrubs hela dagen.

Rubriken är för övrigt namnet som Robinson Crouses kompis hade hetat om han hade gift sig med Viktoria och kungen hade dött (och om det hade vart 16 kungar som hetat Fredag innan honom). Undrar dock om man ändrat nationaldagen till idag om så hade vart fallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0