Hopplöst o stava till stavhopp

Hej hopp! Känns som att jag hade en inläggspik för några dagar sen o har inte orkat skriva riktigt sen dess.. 
 
Iallafall så tänkte jag dela med mig av några löpfunderingar. Har ju satt som måla att springa både en mara o en halvmara detta år och det är väl dags att börja ta tag i det där så därför har jag börjat kolla om det går nåt kul av stapeln i Norge innan jag drar. Jag har då hittat tre saker i närheten av Oslo. 
 
1. Holmestrands Marathon
Vet dock inte om jag riktigt känner mig redo för det då det går av stapeln nästa söndag, den 14;e. Plus att det just nu ser ut som att jag jobbar den helgen men Sape sa att jag kunde få vara ledig den helgen eftersom jag jobbar den här helgen men troligtvis kommer jag få jobba ändå. Går o springa en halvmara också vilket det blir isåfall.
 
2. Romerike 6-timers
Går av stapeln lördag den 4 maj vilket e då min familj kommer hit så det passar inte så himla bra plus att som jag förstår det (Har inte läst så noga) så är det bara ett marathon som gäller o jag vet inte om jag e tillräckligt tränad för det, men jag kanske skulle kunna klara det. Fördelen är att det inte ligger så långt härifrån och man kan lätt ta sig dit med tåg. 
 
3. Hadeland Marathon
Går helgen innan jag troligtvis drar hem så det skulle ju ge motivation till löpningen under hela vistelsen och det skulle vara lätt att bara säga upp sig på jobbet tills dess o sen bara njuta av den sista veckan vilket låter härligt.
 
Det e dessa tre lopp jag funderar på iallafall så ni vet det. För tillfället e jag dock förkyld och har inte sprungit sen i måndags vilket känns segt, vill ut igen o träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0