Snabb som vinden

Var ute och sprang idag på P18-spåret och det kändes riktigt bra, sen kom jag tillbaka och såg att milen hade tagit en timme :/
Fick sen se att den ena klockan gick 6 minuter efter så egentligen så gick det på 53:40 :) Eftersom 66.6 % av mina läsare föredrar en chipspåse framför P18-spåret och Kristian har en pulsklocka som han springer med så antar jag att ingen bryr sig men tänkte ändå att jag skulle skriva det..
^
Iallafall.. Lyckades för första gången lämna saaben med lysena på ute på P18 men som tur var startade den ändå :D Har teorin att det kommer att bli lättare att komma ihåg ju fler gånger man glömmer det så förhoppningsvis så ska de gå bättre nu.
^
Fick också för första gången lågt blodsocker på en springtur. Med 2,5 km kvar så kände jag hur det var lågt men med några druvsockertabletter då och sedan en varje 500 meterspassering så kunde jag ändå springa vidare och komma in på en bra tid. Känns bra att veta för det är en av de saker jag är lite rädd för inför halvmaran men jag ska ladda upp med en rejäl dos druvsocker tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0