Oslo Marathon!

Har kommit upp bilder från oslo marathon nu, går dock inte o se dom i nå större format o dom e vattenmärkta eller vad det heter för att man ska köpa dom svindyrt..
http://www.marathon-photos.com/scripts/event.py?event=Sports/GKDE/2013/Oslo%20Marathon&match=21799&name=Gustav
 
Det harockså kommit upp en video där jag går i mål:
http://www.osloby.no/oslomaraton/#.UkE5k4apXGT
 
Om de inte kommer upp på mitt nummer så sök på 21799
 
Dom har också ändrat den officiella tiden för mig, stod 4:41.48 förut men nu fick jag ett elektroniskt diplom där de stod 42 sek och på hemsidan står de 41 sek. Löparklockan visade 43 sek och den stängde jag av efter målgång precis så nån av de två tiderna stämmer säkert bra, spelar dock mindre roll med en sekund hit eller dit.
 
Finns också lite bilder från oslo marathon på facebook (gruppen oslo marathon) men ingen som jag var med på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0