Höjdartävling

Hej idag tycker jag att det är dags att vi tittar på baksidan av Olw:s Grillchips
Här kan vi klart o lite otydligt läsa att bilden på framsidan visar ett serveringsförslag! Då tar vi v'l en titt på framsidan:
OLW:s förslag är alltså att man skall servera sina grillchips med tvåsaker. 
Nummer 1 uppe till vänster ser ut att vara en rå potatis som är räfflad. Varför skulle jag sitta o räffla min råa potatis för att sedan den med räfflad friterad(?) potatis? Det verkar ju inte helt logiskt enligt mig. 
Nummer två är en oskalad lök delad i ganska stora klyftor vilket också ärligt talat verkar jätteäckligt. 
Men av det här kan vi alltså konstatera att nån på OLW äter sina grillchips med rå potatis och lökklyftor till. Tack för förslaget OLW men jag tror att jag håller mig till dipp eller ingenting alls faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0