Överkörd katt

Hello once agaijn audiens!
Lite update då.. 
Antons föräldrar var här i helgen och tog med alla grejer som jag och Anton var för lata för att ta med oss själva. Det innebar bland annat vårt uppbunkringslager av pasta och potatis som nu fyller en hel låda i köket:
 
Tråkigt nog så var det pissväder hela lördagen så de blev inte någon riktig sight-seeing men de var trevligt att umgås med dem :) 
 
Har fått jobb på en Statoilmack vid E6:an och börjar där på måndag. Har också varit på en intervju på IKEA som jag får svar på på måndag så jag kanske kan få hoppa in lite där också eftersom jobbet på Statoil bara är typ 30%. Hur som helst så känns det skönt att ha ett jobb. 
 
Har också lyckats få en cykel som jag idag har varit o pumpat och den funkar iallafall att cykla på. Fanns dock ingen cykelpump på nån av mackarna jag var och frågade på så den e bara påfylld med bilmunstycke  men det funkar. Den är också trasig i ramen vilket gör att att den känns lite osäker men som sagt, den funkar och den var gratis :D
 
Idag har jag tagit det lugnt och städat mitt rum så det ser fint ut och allt känns tipptopp. Ska bara hitta en soffa och ett nattduksbord så e allt klart i rummet. Hade fått en soffa på "norska blocket" som vi kunde få hämta imorgon men så mailade hon igen och sa att hon redan gett bort den vilket var lite konstigt men de kommer fler gratissoffor. 
 
De e väl allt jag har o säga, ska försöka o uppdatera lite oftare men jag har inte orkat bara. 
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sanna

2012-10-26 @ 23:57:21
URL: http://sannamineord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0