Grisköping

Hej hopp! Känner att jag kanske borde börja skriva lite oftare på bloggen nu när jag kommit till Oslo men har inte haft nån ork till de.. Så vad har hänt sen jag skrev sist?
 
Anton och jag bar hem vår andra säng till lägenheten i måndags och den har nu blivit placerad på mitt rum och så har vi bytt madrasser på de två sängarna så de tar ut varandra i skabbighet :P Skönt med en säng i rummet iallafall även om jag bara har genomskinliga gardiner på rummet :/
 
Sen så har jag varit på två intervjuer i tisdags, en på Shell/7-11 och en på Ups. Shell/7-11 skulle höra av sig idag eller imorrn och Ups skulle höra av sig inom en vecka (Om jag förstod norska rätt :P) Har även en intervju på IKEA på tisdag :)
 
Anton och jag tog vårt första joggpass igår och självklart sprang vi vilse. 6,5km blev istället typ 9,5 då vi och en lite mindre trevlig sightseeingtur över delar av Oslo vi aldrig varit i :P Till slut kom vi iallafall hem så allt gick bra, har kollat vart vi sprang fel också så de går bättre nästa gång :)
 
Sen har de väl inte hänt så mycket mer spännande.. Men jag slänger in en fin bild på Anton när vi körde stordiskning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0