Det luktar fis

Bor nu i vår nya lägenhet i Oslo och eftersom jag kan tänka mig att du kanske vill se bilder på hur de ser ut så har jag tagit några med min nya systemkamera (Ni förstår ironin när ni ser kvaliten på bilderna, eller när ni läser den här parantesen)
Nu blev visst alla bilder ihop så jag inte kunde skriva nån bildtext på dem..
 
Dom första två bilderna är iallafall på mitt rum som just nu har dom möbler som syns på bilderna och en stege i sig. Sängen e påväg och resten tar vi efterhand :)
 
Sen så har vi matsalen/köket på dom följande två, riktigt fint kök faktiskt med kylskåp,frys och diskmaskin som bara ser ut som vanliga skåp vilket jag tycker om :) Sen så fanns dom mesta medlen här också inklusive disktabletter så de va härligt. 
 
Toaletten som har en dörr som inte riktigt går att stänga klokt vilket vi fixat med nödlösningar men som vi ska be hyresvärden fixa. Känns ju halvnice o bo med nån okänd person med ett dass som inte går o låsa :P
 
En bild på Anton följer därpå och sen en bild på hallen där en av sängarna vi fixat står, vi har bara inte bestämt vem som ska ha den ännu. 
 
Och så avslutar jag med en bil på Anton i hans rum, också han halvnaken :D
 
Det ska alltså flytta in en okänd (?) person i det sista rummet här men tills dess så har vi stället för oss själva :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen.

Vilken fin lägenhet! Ser riktigt nice ut. Men så många kassar Anton har och inte en enda står Konsum på?!!
Ha det gott!

Svar: "Konsum är en skitaffär"
Gustav

2012-10-13 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0