Svettiga tänder

Min 6-dagars jobbperiod är nu över och förhoppningsvis så har jag väl blivit lite rikare av den. Hade turen att folk ville byta med mig i helgen så jag slapp att jobba 15-23 sen 7-15 dagen efter eftersom dom har ett väldigt konstigt system på jobbet. istället så jobbade jag 151-23 alla dagarna och är nu någon dygnsvänd men det får man väl leva med. Var inte heller lika jobbigt som jag hade förväntat mig, trodde att det skulle vara jämt drag hela tiden men istället så dog det ut ut med några timmar kvar och vissa dagar hände det att man kunde sitta o göra ingenting i de sista två timmarna. Vilket är ganska skönt men de blir lätt långrandigt.. 
 
Har ju inte heller levat direkt efter GI-dieten under mina jobbdagar så jag fick ta mig ut o springa lite i snön idag. 9,1 tunga kilometer blev det men benen lurade mig i uppförsbacken och i efterhand så känner jag att jag kunde ha orkat mer. Annars har jag njutit av min lediga dag idag och inte gjort något klokt alls förutom att jag bakade en kycklingpaj till kvällsmat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0