Kickboxning!

Hej, mina kära luftnarkomaner!
 
Har jobbat tre dagar i rad nu så jag kan skylla på att det är därför jag inte har nån ork att skriva. Jobbet går bra, har ju stått på mack i fem år så nåt borde man väl ha lärt sig tycker man.. Har blivit inbokad till tisdag och onsdag nästa vecka också :) 
 
Igår efter jobbet åkte jag hem till Kalle o var där till 21 kanske, kom väl hem vid typ 21:20 och då fick jag veta att det skulle komma hantverkare hit och vyta rutor idag. Så fick spendera en timme på att plasta in alla möbler vi har så dom inte blir fulla med damm. Som tur var så var Anub snäll och vi hjälptes åt o fixa alla tre rum eftersom Anton är i Bergen. Eftersom man inte riktigt litar på hantverkare så stannade jag hemma i morse också medan Anub hämtade sin jobbdator så han kunde jobba hemifrån sen så åkte jag till jobbet och fick jobba iallafall fem o en halvtimme :).
 
När jag kom hem och kollade postlådan så fick jag också se att både jag och Anton fått post från skatteverket vilket innebär att jag nu kan öppna ett bankkonto och skaffa ett mobilabbonnemang. Så de skall jag göra på måndag antar jag, dock så fick jag precis veta att hantverkarna kommer hit på måndag också så då kanske jag måste vara hemma :/. 
 
Ikväll blir de Skyfall troligtvis med norska undertexter men de blir nog super ändå :D
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0