Fågelholken stod i brand

Skulle sätta ihop mitt nattduksbord i fredags och hade packat upp och kommit fram till första punkten på instruktionen när jag insåg att jag inte hade nån skruvmejsel.. Kollade igenom lägenheten och hittade ingen så de blev framskjutet till idag istället. Tydligen hade Anton (Som kom hem igårkväll) en på sitt rum så jag satte igång imorse (kl. 11 typ). 
 
Lyckades ju självklart med den fina bedriften att tänka fel också..
 
Efter att det blivit fixat och allt var klart så blev de ganska fint iallafall
 
Vackert inplacerat, och nu e de bara en soffa och mörka gardiner jag vill ha i rummet. Hittade inga riktigt bra gardiner på ikea och soffan försöker jag hitta en gratis på finn.no som inte e allt för långt härifrån så vi kan bära den. Får se hur de går med de :)
 
Bjuder också på vårt fina grattiskort till Kalle förra helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0