Bo Fink

ååDå jag varit ledig idag så tänkte jag passa på att skaffa norsk bank och mobil. Gick först ner till Handelsbanken och skrev på ett papper så skulle jag få nåt hemskickat inom en vecka om jag förstod det rätt. Nästa etapp var att gå till sentrum men eftersom jag inte hade bråttom för fem öre så tog jag en promenad längst kusten och passade på att gå till operahuset också, här får ni några högkvalitativa kort jag tog med min systemkamera..
Från nån hamn..
Från operahusets tak.
Operahuset.
 
Slänger också in den här fina bilden:
De e inte viktigt att skriva vilken dag i mars den här går ut men efter 06:01 då är den fan äcklig!

Kommentarer
Postat av: johaaan

eller missa dom bara mellanrummet på 2014??

2012-11-12 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0