Bananbåt

I tisdags så va jag förbi Jysk som ligger precis bredvid mitt jobb och kollade på lite nya gardiner eftersom mina vita inte är så bra på att hålla ljuset ute. De blev ett par svarta som också är lite genomskinliga så jag använder både de och de svarta. Ungefär såhär mycket skillnad blev det:
Ni får gissa själva vilken sida som jag har dubbla gardiner på för jag kommer inte ihåg..
Kollade också om det hjälpte mot ljuset inifrån men de lös lika mycket ändå..
 
Sen så visade det sig att det var diwali i tisdags så Anub bjöd oss på öl och kakor. Själv fick vi bjuda på ballerina eftersom de var de enda kakorna vi hade men han verkade vara nöjd iallafall.
 
Rasmus kom hit i torsdags och Kalle har skaffat det nya C.O.D spelet så är mest där när jag inte jobbar och ska dit nu så hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0