Japanska kineser..

Efter att ha vaknat vid typ 11 och inte orkat träna så följde jag med Emelie på shoppingtur istället. Första stoppet blev Intersport där det inhandlades tennisgrejor:
¨
Nytt tennisracket, åtta bollar och sånna där manliga strumpor.. Fick också fodralet på köpet för kassörskan visste inte om det hörde till racketet eller inte fast jag tror att det egentligen hörde till den andra modellen men man säger ju inte nej till nåt gratis :D
'
Sen åkte vi till Rusta o handlade massa saker till balkongen men de e för tråkigt för att visas på den här bloggen..
'
Sen vidare till Ica Maxi där vi först gick in på Skokanonen. Där hade dom halva priset på reavarorna så jag köpte ett par skor för 75 spänn:
'
Bara storlek 44 men dom kändes bra när jag testade dom men vi får se om dom dödar mina fötter..
'
Sen till Ica Maxi där de bara handlades mat o sånt men jag hittade den här fina skylten
Dom kostar alltså mer än om det hade varit halva priset på dem!

Kommentarer
Postat av: Mc Enroe!

Bra, då kan vi spela utan att du skyller på utrustningen!

2012-05-27 @ 09:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0