Biokemiska intagningar

Japp, det betyder alltså att det blev impulsbio med Olle ikväll, mer exakt MIB III som jag tyckte var värd 4/5 vilket inte står för 4 av 5 utan för 4/5 av 1! I slutändan blir de ju ändå samma sak men man kan ju ändra poängsystemet lite hur man vill, som t.ex. till 6/9 eller 13/27 allt är möjligt!
_
Vidare vill jag tipsa om SF Bios app, lätt att kolla vad som går, boka eller kolla hur många platser som är kvar och strunta i att boka. Fin app som jag saknat förut men som jag hittat inför årets biosäsong, tipptopp!
¨
På bion hade dom också den här tidningen
Spiderman har väl för fan inget ansikte!!! Han har en mask! Masken ser likadan ut (typ) Varesig de e en ny film eller en gammal.. Att Peter Parkers ansikte ändras förstår jag men spindelmannen ser alltid likadan ut! Skärp er ni som skriver tidningen!
¨
Sorry Jimmy att jag inte såg MIB III med dig som jag tror jag sagt att jag skulle men Olle skypade dig så dina argument är ogilltliga..
¨
Nu ser jag glatt framåt mot Spindelmannen och The dark knight rises som är två solklara filmer att se på bio i sommar sen kanske det blir någon mer, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0