Scharp häll

Fick idag stryk av Wall med 17-6. Skulle vart två kedjor men en kille var tydligen så bakis att han låg hemma o spydde vilket hans vän fick smsa till elias, och sen fick vi ett matchstraff efter typ 5 minuter så då kändes det redan ganska kört. Var ingen jättekul match eftersom jag fick gå ner på backen men jag tyckte att jag gjorde de ganska bra och jag hoppas vi kan tagga till lite mer till Screenmatchen så vi inte kommer efter Klintehamn i tabellen..
_
CJB Vann Vm-silver idag för er som inte såg de.. E nog för att han inte har nåt hår som han är så snabb..
_
Fick också jobb ikväll 16-24 så ni som väntar på kina inlägg får vänta lite till..

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:07:12
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0