Otroligtvis!

Plockade ut min gamla popcornmaskin (Som nog e Kristian o Sannas också) och fick syn på nåt intressant på kartongen. Här är en bild på ett av hörnen:
Två bilder på popcornmaskinen, verkar ju logiskt så man får se hur praktiskt den är..
*
Låt oss fortsätta till nästa hörn:
Bilder på opoppade popcorn och majs, logiskt! Har ju båda med popcorn o göra.. Vad kan då logiskt sett finnas bakom den rosa rutan? Poppade popcorn? Nån som äter popcorn? En kines som spelar pingis?
Nej! En tjej i väst som inte äter popcorn! Vad gör hon där? Är det hon som uppfunnit maskinen? Jag stör mig på henne varje gång..
^
Vill också att ni ska få se den här:
*
Jag vet att det är taskigt att göra narr av barn så jag tänker inte kommentera att ankan är lika stor som människan. Eller att kon och lammet hänger ut i luften och pratar, eller att grisen bor i en box som är lika stor som den själv vilket är djurplågeri enligt mig men jag måste! Jag måste verkligen fråga varför tröskar trösken en åker som det inte finns på? Den ser till och med nytröskad ut i min åsikt, hade bonden inget o göra eller? Helt orealistiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0