Todej

Fyra jobbpass senare så lever jag fortfarande och allt gick bättre än jag väntat. Kände mig inte alls trött imorse förrän klockan 06:00 ungefär men det skall väl bli bättre inatt eftersom jag sovit åtta timmar idag. Skönt var också att den slappa killen jag skulle ha jobbat med igårkväll var sjuk så jag fick jobba med chefens son istället och det var jävligt mycket folk så jag tror inte att det hade gått om det hade vart med slappkillen. Chefens son sjutsade sedan mig till nationalteatern så jag han med bussen och kom i tid till jobbet. Hann med allt det viktigaste igår så allt känns bra nu när jag skall dra iväg till jobbet igen..
 
Skrev tydligen det här i måndags men de blev inte publicerat..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0