Helnöt

Hej mina läsare! (och ni som bara tittar på bilderna..)
 
Kommer troligtvis inte skriva nånting i helgen (För jag skriver ju så ofta i vanliga fall..)
Varför?
Jo, för att jag ska jobba arslet av mig!
 
Till att börja med så jobbar jag 8-17 imorgon, ett sånt där mysigt 9-timmarspass till att börja med. Som om det inte dög så börjar jag 23 igen och jobbar till 8 ytterligare ett 9-timmarspass där jag iallafall inte är ensam då jag skall få upplärning av killen som började samtidigt som mig så vi får se hur det går, det uppepå att jag troligtvis kommer att sova stående hela passet.. 
 
Det trevliga är också att bussen som går till jobbet inte går så tidigt som 8 imorgon så jag måste ta tuben till ett ställe och cykla 1,5 km till jobbet och sen går den inte 8 på morgonen på söndag så jag tänkte cykla hem vilket kanske inte e så smart på min sopiga cykel på snö i bara nedförsbacke så där kommer jag troligtvis slå ihjäl mig..
 
Efter det så har jag inte lyckats bli av med mitt pass på Statoil så jag skall jobba 15-23 på söndag så jag hoppas jag får iallafall 5 timmar somn där emellan kanske, kommer bli jättekul.. Och som att inte det var spiken i kistan så skall jag jobba 23-07 på söndagkväll. Eftersom det inte är helt jättemöjligt att vara på samma ställe samtidigt så har jag bett om att få börja 00 på Shell så det ska jag få men för att hinna dit så måste jag springa till bussen och ta tre olika bussar eller så tar jag tuben och kommer 10 min för sent och inte behöver stressa. får se om jag hinner till bussen bara. Kommer ju vara en zombie på det nattpasset där jag jobbar ensam på nattpasset för första gången.. Kul kul
 
Sen får jag iallafall 16 timmar ledigt innan jag jobbar 23-07 på måndagnatt också. Ska bara hinna gå till banken och hämta mitt bankkort osckå nån gång mellan 9-15. Och där trodde man ju att plågan var över men efter det nattpasset så får jag 8 timmar ledigt innan jag börjar mitt kvällspass på Statoil (15-23).. Fy fan va kul de ska bli!..Not..
 
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0