Främmande vittnen vitnar främst

Som Anton så trevligt upplyser om på sin blogg så är det dags för massa serier att starta nya säsonger och självklart måste man följa dom men just nu har jag fastnat för Nip/Tuck och kommer troligtvis se alla sju säsonger så fort jag kan och orkar.
¨
Samtidigt har jag inte ens börjat sett säsong 8 av Entourage som jag hört ska va den sista. Jävligt bra serie och med bara åtta avsnitt så kan man se säsongen ganska snabbt..
¨
Med halva säsong 6 av Supernatural och den pågåenda säsong 7 av Weeds att se tillsammans med säsong 1 av Daybreak så lär jag väl sitta ganska mycket framför tvn/datorn i vinter.. Lägg då också på dom av Anton nämnda How I Met Your Mother Säsong 7, Two and a half Men Säsong 9, Family Guy Säsong 10 och The Big Bang Theory Säsong 5, House Säsong 8, Glee Säsong 3 och möjligtvis The Simpsons Säsong 23 som alltid är bra..
¨
I övrigt så är jag ganska sugen på att börja se Blue Mountain State Men det känns som att valet ligger mellan att se det och ha tid att köpa julklappar..
^
Jag vill också lägga till att jag absolut inte kommer se på Desperate Housewives säsong 7!!!

Kommentarer
Postat av: Unn

Ser du på Glee? Gay...

2011-09-17 @ 11:25:13
Postat av: Gustav

DM e gay!!!

2011-09-17 @ 16:11:43
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Anton M

1. Blue Moutain State = ja, du måste se

2. GLEE!!?!??!?!?! GAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAY

2011-09-20 @ 14:35:21
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Gustav

BMS - Ge mig de då!

Glee - Jag tycker de jämnar ut sig med ditt DH så då e vi jämngay..

2011-09-21 @ 15:57:42
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Anton M

1. fixa själv bög

2. det är därför vi har så mycket sex

2011-09-21 @ 18:46:00
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Gustav

3. ISSS! Internet segt som snigeln..

4. Nej, de e för att jag har flickvän och du har en högerhand..

2011-09-23 @ 00:48:07
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0