Zombiebalett

Dörren slogs in med ett häftigt "KABLAUM!" Det var i sista nanosekunden som man säkert säger nånstans.. In hoppade Kapten Pungkli. Kapten Pungkli stoltserade en sekund som superhjältar alltid gör trots att prinsessan håller på att dö. Han stod stolt där i sin lila superhjältedräkt med kappan vajande vinden trots att det är inomhus.
Han svepte med blicken över rummet och såg den ljusblåögda skönheten fastbunden i en stol. Lady Gaga hade sin allra senaste dräkt "Den gröna flugan med röda strutbröst" som hon hade hittat på medan hon slog ihjäl en mygga en morgon.
"Mohaha" Kapten Pungkli vände blicken och såg det karaktäristiska gröna provröret i "Doktor Elefantdvärg":s ficka. Man visste alltid vem man tampades med när man såg det gröna provröret, visst att han har elefantöron, snabel och inga armar men det var provröret som var utmärkande. "Du kommer aldrig att hinna rädda henne! Jag har en sexbomb vid Lady Gaga och klockan är redan 05:58. Dessutom måste du på nåt sätt komma över min kokande-ketchupvallgrav fylld med rabiespingviner också. MOHAHAHA" Kapten Pungkli tittade över på Doktor Elefantdvärg och sa: "Hur kan du prata egentligen? Du har ju ingen mun!" "Hur kan du prata? Du har ju inte heller nån mun!" "Just de ja, har jag inte tänkt på"
Kapten Pungkli struntade i faktumet att han inte hade nån mun och försökte istället komma på ett sätt att komma över kokande-ketchupvallgraven med rabiespingvinerna i. Det var då han såg den, kroken. Just den kroken som är med i Transporter 2. Den som fångar bomben när Jason Statham hoppade upp med bilen och gjorde en volt i luften, ni vet vilken jag menar. Han hoppade upp och svingade sig på den över till Lady Gaga. Klockan hade redan slagit över till 05:59. Kapten Pungkli undrade vilken sladd han skulle klippa, alla var ju likadana. Han vände väckarklockan upp-och-ner och tryckte på knappen "Chinesee timezone" och klockan åkte tillbaka 17 timmar. Dom var räddade! Av någon anledning så var Doktor Elefantdvärg försvunnen, troligtvis så flydde han i en helikopter som flög genom taket men jag glömde o skriva de.. Kapten Pungkli lossade Lady Gagas rep och dom gjorde sig redo för den dramatiska slutscenskyssen. Lady Gaga sa ömt: "Hur ska du kunna kyssa mig när du inte har någon mun?" "Det ska jag inte" Han lutade hennes huvud bakåt, öppnade hennes mun och dök in. Det sägs att än idag så luktar Kapten Pungkli som den råa fisken Lady Gaga åt till frukost den morgonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0