Yo! Ghurt, is gott

Ni vet dom här bankkorten som man kan köpa där man får välja sitt motiv så man kan ha ett bankkort som ser ut så här typ:
Just de här tillhör regissören till "Motorsågsmassakern 7: Roadkill of the icescater with the enormus hands"
_
De jag vill få fram med det här är att om man kan få sitt motiv på sitt kort som i princip är pengar så borde man väl kunna få sitt motiv på pengar. Jag menar vem vill inte ha sitt ansikte på den kommande 37,50-kronorslappen (Uträknat eftersom mjölk i framtiden kommer kosta 37,50 för ett femliters paket och det är ju det man köper för pengar..) Visst 37,50-kronorslappen kommer ju kosta en 50-lapp så alla förlorar på det eftersom det blir lättare att trycka egna pengar men ändå, vem är inte trött på gamla Gustav Vasa som e den enda jag har på mina sedlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0