Previously on Gustav..

Var på bio med Johan igår och såg The Adjustment Bureau. Innan dess så hade jag tjänat en biobiljett på att köra Krille med sällskap till Kanonen och tillbaka och sedan fick jag erbjudandet att tjäna en till för att skjutsa Annie till jobbet när hon började vid sju så då gjorde jag de. That´2 way jag e vaken klockan sju på en söndag morgon..
_
Tänkte iallafall försöka hålla mig vaken så jag somnar tidigt ikväll så jag kommer upp till båten imorrn, vet inte om det är smart men i min trötthjärna så verkar det logiskt. Tänkte att jag skulle packa idag eftersom det verkar dumt o göra det imorrnbitti och sen så tänkte jag att eftersom jag troligtvis inte kommer uppdatera min blogg medan jag är i London så skall jag uppdatera den en gång i timmen idag så att alla läsare blir glada o nöjda. C U in a Aur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0