Krävande Tejp

Man blev ju så glad när man vaknade i morse och skulle till jobbet igen efter semestern. Som grädde på moset så var de grått väder också. Såg tråkigt ut men när man satte sig på cykeln ute i Klinte så kom solen fram och sa Hihihahahahaha (Som teletubbiessolen) Och de blev en kanondag på jobbet. Soligt och fem grader så jag fick slänga av mig vinterjackan och cykla i tjocktröjan, Nice! Plus att jag testade en ny taktik o lyssnade på Filip och Fredriks ljudbok "Två Nötcreme och en Moviebox" Skön hörning (istället för läsning?) om tonårsliv könshår, finfint. Blev också sugen på ett första vårdopp när vi körde förbi västerhejdepiren men vi får väl se om Kalle e en mes som vanligt..
_
Övriga vårtecken idag e att jag tänkte skicka hem vinterjackan och att de e dags för att pimpa cykeln, har börjat lite och de kommer troligtvis ett inlägg inom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0