Krabban åt upp smöret

Kommer du ihåg tiden då man hade ett csn-kort och man skulle gå på bio vid biostaden? Eftersom det var ett SF-märke på det så tog man med det men när man lämnade fram det i kassan så sa dom "Nej, det här är svenska bio inte SF" och sen fick man ingen rabatt. Nu (Eller innan jag åkte till London) när jag gick på bio med Johan så hade jag biljetter som jag fått från Shell som såg ut så här:
"Gäller på SF BIO:s biografer i hela sverige"
Alltså biljetter som då inte borde funka på biostaden! Missförstå mig rätt här, jag tyucker ju inte att det är dåligt att man kan använda dom här biljetterna på Gotland utan jag tycker att Biostaden/Svenska bio:s dubbelmoral är kass. När dom tjänar på det så är det SF-biografer men när dom förlorar på det är de inte det. Ska det verkligen vara så?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0